CrossConnect

Státusz felmérése

1/ Alapadatok

Néhány jó tanács a méréshez:


Az alábbi testhelyzetben mérje meg reggel a magasságát:
cm
kg
cm
év
Nemét: nő / férfi
Most hogy az alapadatait megadta, kiszámolhatja a testtömeg indexét (BMI).

Az Ön testtömeg indexe:


2/ Életmód adatok


Kedves Hölgyem, Uram!

Először tisztában kell, legyen azzal, miként alakul egy napja és ennek megfelelően mennyi az alap kalóriaszükséglete sport és mozgás nélkül.
Alaposan gondolja végig!
Érdemes 2-3 napig jegyzetelni, elfoglaltság, tevékenység naplót vezetni, hogy szembesülve jelenlegi aktivitásával hatékonyan tudjon változtatni, módosítani.

Ezután adja meg mennyi fizikai mozgást vállal be a testsúly csökkenés érdekében.  Kérjük annyi és olyan sportot, testmozgást, fizikai aktivitást adjon meg, amit meg is tud valósítani és lesz hozzá kitartása is. Ez egy nagyon fontos lépés. Most dönt az életmódváltásról.

Információ:

  • Az adott tevékenységgel eltöltött időt egy tizedes jegyig adja meg.
    Pl. alvás: 7 óra 30 perc = 7,5 óra vagy ülés…stb: 1 óra 20 perc = 1,3 óra
  • Az adatok bevitelénél ügyeljen arra, hogy
    a napi tevékenységre és a sportra megadott idő a táblázat alján megadott összesítésben ne haladja meg a napi 24 órát.

Töltse ki a táblázatot!


  Normál napi rendszeres tevékenység sport nélkül
Hétköznap Hétvégén
  Válasszon aktivitást Írje be a ráfordított időt (óra) Felhasznált energia (kcal) Válasszon aktivitást Írje be a ráfordított időt (óra) Felhasznált energia (kcal)
Aktivitás 1
+ Új aktivitás  
Összesen 1 nap:   - -   - -
bevállalt rendszeres mozgás / sport
Fontos! Mivel általában nem minden nap tudunk mozogni, itt összesen adja meg, hogy mennyi időt tölt sporttal egy héten
 
Válasszon aktivitást Írja be az egy hét alatt ráfordított összes időt. (óra)  Felhasznált energia mennyiség (kcal)
Aktivitás 1
+ Új aktivitás
Összesített 1 napi átlag:   - -
Az Ön összesített 1 napi tevékenysége: ? óra
Az Ön 1 napi átlag energia felhasználása: ? Kcal


Kérem először adja meg az alap adatokat!