CrossConnect

Súlycsökkenési tervem

Az Ön személyre szabott súlycsökkenési terve:


  • Ajánlott napi maximum kalória bevitel értéke: …… kcal
Vállalt heti testmozgás:
.... Kcal
Az Életmód Tanácsadást támogatja a
Prognosztizált heti fogyás mértéke (kg) 1-16 hétre heti bontásban:
Jó tudni! A fogyás jellemzően nem egyenletes, miden szervezet máshogy reagál a megváltozott életmódra. Legyen türelmes és figyelje meg, jelölje be hetente hogyan alakul az Ön súlyváltozása a terv grafikonon.

Személyre szabott súlycsökkenési terv nyomtatása



Néhány jó tanács:

  • Minden nap mérje magát!
  • Ha többet evett egyik nap, kompenzáljon a rákövetkező napokban. Minden nap egyen egy kicsivel kevesebbet, az elfogyasztott többlet kalória értékéig.
  • Itt találja fogyókúrás menü javaslatainkat: Link
  • Itt talál egy honlapot, ahol részletes kalória táblázatot talál: Link
  • De egyéb kalória számolgatós oldalakon is számolhatja étkezései kalória értékét.
  • Ha kevesebbet mozgott vagy ha nem azt a mozgást csinálta egy héten amit bevállalt, akkor kompenzáljon a következő héten ( a hiányzó értékkel mozogjon többet) így teljesítse a vállalását.
  • Ne keseredjen el, ha nem tudja tartani az ütemet  - nem vagyunk egyformák! Mindenkinek egy kicsit másként és más ütemben reagál a szervezete a fogyókúrára.
  • Néhány biztató szó: minden napra tegyen el egyet! Link